.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيستم نظارتي هوشمند ترافيکي در محورهاي مازندران

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از نصب سيستم نظارتي هوشمند ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: امسال در محورهاي هراز، فيروزکوه و کندوان اين سيستم نصب و تا پايان سالجاري راه اندازي مي شود.

سردار سرتيپ دوم پاسدار "اسکندر مؤمني" روز سه‌شنبه در نشست خبري با خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي در ساري افزود: اين سيستم يکي از پيشرفته ترين سيستم‌هاي نظارتي هوشمند در دنيا بوده و در طول شبانه روز، تردد خودروها را کنترل و تخلفات رانندگان را ثبت مي نمايد.
وي اظهار داشت: سال گذشته اين سيستم در برخي از مناطق پرتردد کشور به‌ويژه در محور شرق استان به مشهد نصب و راه‌اندازي شد که منجر به کاهش تصادفات رانندگي در اين مناطق گرديد.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي همچنين از نصب سيستم موقعيت‌ياب در ناوگان اتوبوس‌ها ، کاميون‌ها وتريلي ها در سطح کشور خبر داد و بيان داشت: اين سيستم تردد رانندگان را در محورهاي مواصلاتي کنترل و ثبت مي کند.
وي ادامه داد: عامل انساني و عدم توجه آنها به قوانين راهنمايي و رانندگي ، بيشترين علت تصادفات رانندگي است.
سردار مؤمني يکي از مشکلات موجود در کشور به‌ويژه در مازندران را ترافيک سنگين وسائط نقليه دانست و اضافه کرد: در سال گذشته يک‌ميليون و 400 هزار دستگاه خودرو و يک‌ميليون و 500 هزار نفر راننده وارد چرخه ترافيکي سطح کشور شدند.
وي در خصوص تغييرات احتمالي در تعرفه هاي مربوط به تخلفات راهنمايي و رانندگي گفت: قانون فعلي راهنمايي و رانندگي مربوط به چهار دهه پيش است به همين منظور، لايحه اي تقديم مجلس شوراي اسلامي شد که اين لايحه در کميسيون حقوقي به تصويب رسيد.
رييس پليس راهور تصريح کرد: اين لايحه سه هفته ديگر در صحن علني مجلس شوراي اسلامي مطرح و در صورت تصويب مجلس، نرخ بالاترين جريمه رانندگي از 350 هزار ريال به دو ميليون ريال مي رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.